Ze hebben me in de gaten. Op zoek naar wat info als een van jullie katten online bij ze heeft gekocht en of ze legitiem zijn en gemakkelijk om mee te werken.
Eigenlijk, alsjeblieft niet.Vertel ons hoe je je ECHT voelt.
Fuck ze.
Ik zoek naar Gibson Les Paul op Kijiji? Ik krijg advertenties voor mengpanelen van Red One.
Ik zoek een Strat? Synthesizers.
Fender-versterker? Ik weet het niet... waarschijnlijk een verdomde klarinet.
Fuck ze.
Niet echt. Ze doen het al jaren.
Ik was op "Citeren" aan het klikken om precies dat te schrijven, toen ik dacht dat ik beter verder kon lezen.Vertel ons hoe je je ECHT voelt.
Dat is precies het antwoord dat ik van Kijiji kreeg. Ze hebben een aparte afdeling voor "commerciële accounts" en de klantenservicemedewerker zei dat ik daarover moest klagen, maar dat het geen zin zou hebben omdat ze geld betalen om hun advertenties daar te plaatsen.@2manyGuitars Uit nieuwsgierigheid, heb je ze gemeld? Ik heb ze gemeld wegens misbruik van het tagsysteem. Sterker nog, ik heb ze minstens een dozijn keer gemeld. Hun advertentie-inkomsten moeten Kijiji echter tevreden houden, dus ik vermoed dat de regels niet voor hen gelden en dat ze mogen doen wat ze willen. Maar hoe meer mensen ze melden, hoe beter.
Ik ben het met je eens. Het kan me niet schelen of ze de enige bron in het land zijn voor iets wat ik wil, ik zal nooit en te nimmer iets van hen kopen.Terugkomend op mijn oorspronkelijke probleem met RedOne en hun spammen van kijiji-advertenties...
Ik ben op zoek naar een Japanse Westone elektrische gitaar uit de jaren 80. Ik voer de naam in de categorie "Gitaren" in OTTAWA kijiji en krijg 11 resultaten. ALLE 11 zijn van Montreal en ALLE 11 zijn van RedOne Music. GEEN van hen is voor een vintage Japanse gitaar of een gebruikte gitaar van welke aard dan ook. De 11 resultaten zijn voor;
- "Instrumenten en meer"
- Mandolines, sigarenkistgitaren en ukeleles
- Kala Ukeleles
- Reverend Gitaren
- ESP/LTD Gitaren en Bassen
- Dean Gitaren - Elektrisch en Akoestisch
- Segovia Akoestische Elektrische Gitaar
- Akoestische Gitaren met korte schaal! Jay Turser en Cort
- Snaren, tuners, riemen, standaards en meer!
- Dean Elektrische Gitaar en Versterker
- Stagg Elektrische Ukelele
Ik zou de screenshots van de resultaten plaatsen zodat jullie ook allemaal het plezier zouden hebben om er doorheen te scrollen, maar in tegenstelling tot RedOne ben ik geen klootzak.
Trouwens, er was een item dat ik een paar weken geleden probeerde op te sporen. De enige plek die het als "op voorraad" vermeldde, was RedOne. Ik heb het niet gekocht.
Ik zal het nog eens zeggen...
Fuck RedOne Music.
Dat lijkt allemaal te typisch voor hen. Nu hebben ze Covid als excuus, maar dit gedrag lijkt Covid te dateren.Welnu, nadat ik mijn bestelling ongeveer een week geleden had geplaatst, kreeg ik een e-mail waarin stond dat ze 'aanzienlijke vertragingen' hebben en dat ze verwachten dat een bestelling ergens eind januari komt. Mijn spidey-zintuigen zeggen me dat ik me uit deze bestelling moet terugtrekken en een terugbetaling moet krijgen. Het was misleidend toen ik de bestelling plaatste, want het leek erop dat deze in hun 'magazijn' lag en niet een kwestie van contact opnemen met de leverancier