The Canadian Guitar Forum banner

Willekeurig, een beetje meer, niet minder

2 reading
669K views 20K replies 125 participants last post by  The watcher  
#1 ·
Thuis voor wat nergens thuishoort, of zoiets. Met dank aan @Lola, die de grootste thread ooit is begonnen.

Nee, ik weet niet waarom.

#16 · (Edited)
Een van de werknemers nam de husky Piper van hun dochter mee voor een bezoek. Ik ben als een kind in een snoepwinkel als het om husky's gaat, het zijn mijn favoriete dieren en het is niet moeilijk te zien. Piper weet dat de werknemer haar niet kan controleren. Ze probeerde te rennen toen ik haar riem had en kon me niet bewegen, dus ging ze meteen zitten en de werknemer zei: 'Echt waar, nu ga je zitten'

#19 ·
Ik hoorde gisteravond een knal en dacht nergens aan, aangezien het een appartement en een ouder gebouw is, dus verwierp ik de gedachte. Vanmorgen zag ik wat zwart stroperig spul als melasse op een ziplockzak die ik op het aanrecht was vergeten en dat wtf. Ik kon niet bedenken waar het vandaan kwam, dus ik begon te zoeken naar snacks toen ik een zwart spoor van het kleverige zwarte spul op de achterkant van de kastdeur opmerkte. Ik denk dat een blikje maïs ontplofte en toen ik het blikje oppakte, kon je de lucht horen binnentreden en het blikje verlaten. Ik heb dat nog nooit gezien en hoe oud was het blikje.