Hoeveel zou ik betalen voor pickups in Canadese dollars en hoe goed zijn ze? Bedankt op voorhand.
Ik ben het over het algemeen eens, behalve voor duurdere Squiers en Epiphones. Met Squier en Epiphone krijg je waar je voor betaalt. Hetzelfde geldt voor Guitar Fetish. Hun goedkope pickups zijn dat ook. Hun duurdere pickups zijn goed tot zeer goed. Het beste is dat hun duurdere pickups nog steeds zeer redelijk geprijsd zijn.Welkom.
Wat ik doe, is 30% optellen bij de Amerikaanse prijs om te beginnen. De verzendkosten zullen in de range van $20 tot $30 liggen, en dan moet u al dan niet een grens-makelaarskosten van ongeveer $10 betalen. Houd dit allemaal in overweging bij het bekijken van de GF-prijs.
Wat de kwaliteit betreft, ze zijn beter dan de pickups die op een Squire of een Epiphone zouden zitten.
Zoals ik al zei, ALS je in de continentale VS woont, een geweldige prijs-kwaliteitverhouding. Als je in Canada woont, te veel geld voor de waarde.Met verzendkosten, makelaarskosten, belastingen en wisselkoers zie ik de waarde er niet van in voor mij.
De wederverkoop van hun spullen is ook verschrikkelijk.
Ik houd het bij het kopen van gebruikte Gibson- of Fender-pickups en andere onderdelen, of Squier Epiphone etc. afhankelijk van de gitaar.
Hangt ervan af welke pickups. Wat betreft USD-prijzen in CAD... Google gewoon "USD naar CAD" en er verschijnt een valuta-omzetter.Hoeveel zou ik betalen voor pickups in Canadese dollars en hoe goed zijn ze? Bedankt op voorhand.
Ik bestelde 8 gitaarpickups van Guitar Fetish om in gitaren te installeren, die elk ongeveer $30 kostten, en toen moest ik nog verzendkosten betalen, waardoor de bestelling in totaal $271,60 kostte. Het installeren van deze pickups kostte veel tijd, omdat ik het nog nooit eerder had gedaan, en het was onderdeel van lopende projecten. Een van deze gitaren die ik voor dit project had gekocht, werkte niet, dus ik moest hem terugsturen (naar een andere verkoper), en had de pickups niet meer nodig. Ik diende een retourverzoek voor ze in bij Guitar Fetish. Mij werd verteld dat de retourperiode slechts 7 dagen was (wat bij lange na niet lang genoeg was voor dit soort dingen, want zelfs als ik het naar mijn plaatselijke gitaarreparatiebedrijf had gebracht, zouden ze 7 dagen nodig hebben gehad om de reparatie aan slechts één gitaar uit te voeren, dus zelfs dan zou het niet lang genoeg zijn geweest als retourperiode...en wie weet of ze meer tijd nodig zouden hebben om zoveel pickups te doen, ik zeker wel). Dit was nieuw voor mij, want ik had dit retourbeleid nergens op zijn site gezien, maar ik wilde er niet met hem over discussiëren, omdat hij me tegoed aanbood en ik dacht dat ik misschien meer pickups nodig zou hebben voor mijn lopende gitaarprojecten, dus ik accepteerde dat aanbod. Toen moest ik $13 betalen om deze twee pickups terug te sturen, dus ik heb die kosten zelf gedragen....Hoeveel zou ik betalen voor pickups in Canadese dollars en hoe goed zijn ze? Alvast bedankt.
Pickups zullen bepaalde dingen bereiken. Er is een limiet.Hoeveel zou ik betalen voor pickups in Canadese dollars en hoe goed zijn ze? Bedankt op voorhand.