Iets later dit jaar.

Ik zou geïnteresseerd kunnen zijn in een of drie tafels.Later dit jaar.
![]()
Je moet naar de link gaan.Ik zou geïnteresseerd kunnen zijn in een of drie tafels.
Ik ben van plan om te gaan. Belangrijker nog, komt er een meet-up voor mede-GC'ers?Zijn er forumleden die dit jaar van plan zijn om aanwezig te zijn? Ik ben er in de middag.
Goede gedachte! Ik zal in een zwart "Halifax Folklore Centre" zijn.Ik zal een zwart "Norm's Rare Guitars" t-shirt dragen. Voel je vrij om hallo te zeggen. 😎
Voor mij was 4 uur ontspannen autorijden op het platteland onderdeel van de aantrekkingskracht.Waarom is het in Elmira?
Ik zou graag gaan, maar 3 uur rijden is een grote belemmering.
Ben je ook in Elmira geweest? Zo ja, hoe vergelijken ze?Er was onlangs een gitaarshow in Toronto die ik bezocht. Toronto Guitar Expo | The Guitar Show Canada Deserves | Homepage Het zal volgend jaar waarschijnlijk weer plaatsvinden.
Ik was op zoek naar de hoed!Ik had het te druk om de hoed uit de auto te halen. Of om een foto te maken van onze "eerlijke prijs"-tafel, verdomme! We hebben zeven gitaren en een chique Strymon-ding verkocht. Hoera voor de Elmira Guitar Show!
Eens, het verspreiden over twee ijsbanen was een geweldig idee van de organisatoren.Ik vond het een geweldig idee om dit jaar twee kamers te hebben. Niet zo druk en je kon gemakkelijker toegang krijgen tot de standhoudertafels. Over het algemeen vond ik de show geweldig. Mijn zoon kocht een paar accessoires, mijn vrouw kocht bijna een akoestische gitaar en ik had een mooie Lewis-gitaar die met me mee naar huis ging. Ik vind het geweldig om de kwaliteitsvintage spullen te zien die de Tone Bros meebrengen, maar ik merkte dat hun display dit jaar aanzienlijk kleiner was dan vorig jaar.