Hallo, noorderburen - dit is mijn eerste bericht op dit forum. Tot nu toe is dit de enige plek die ik heb gevonden waar iemand iets weet over Quest-gitaren en ik heb een paar vragen waarop ik hoop antwoorden te krijgen.
Ik heb een gitaar genaamd Quest Madura-NT. Het is een elektrische akoestische gitaar met holle body, dunne body, gevormd als een Les Paul, alleen breder aan de bovenkant. Hij heeft 6 inline tuners, gouden hardware, 1 toon- en 1 volumeknop. Het unplugged akoestische geluid is niet erg luid, maar hij speelt als een elektrische gitaar en klinkt goed versterkt. Ik heb gezocht naar informatie over deze gitaar en alles wat ik heb gevonden is dat Quest werd gemaakt door Vantage in Canada, maar een andere site zei dat Vantage in de jaren 70 in Japan werd gemaakt. Ik betwijfel of deze gitaar zo oud is. Er zitten geen stickers op de gitaar met vermelding van de plaats van fabricage en er is ook geen serienummer. Mijn gitaar heeft Quest in abalone op de kop en Madura-NT op een kleine sticker zichtbaar in het klankgat. De tuners hebben ook Quest erop gestempeld.
Kan iemand me hier helpen?