Ik kan niet wachten om te horen hoe het je bevalt!Het is aangekomen. Net op tijd voor het weekend
View attachment 597170
Geweldig, gefeliciteerd! Wat was je #bestelling, als je het niet erg vindt?Het is aangekomen. Net op tijd voor het weekend
View attachment 597170
Bestelling #48230Geweldig, gefeliciteerd! Wat was je bestelnummer, als je het niet erg vindt?
Dank u wel!Bestelling #48230
Ik heb maar één sessie gehad voordat ik een hoop werk moest doen. De geluiden zijn erg mooi en erg bruikbaar - en de lay-out is praktisch voor een kleiner bord, wat voor mij de belangrijkste aantrekkingskracht was. Heb de KoT head-2-head nog niet gedaan.Ik neem aan dat de mensen die er een hebben gekocht ze inmiddels hebben aangesloten... Dus, wat is het oordeel? Winnaar? Verliezer? Hoe bevalt het je?
Frank Bros. club hier ook! Ik kan niet wachten om de mijne in deze BrAM aan te sluiten.Ik heb er maar één sessie mee gehad voordat ik werd belast met niet-gitaar gerelateerde, tijdrovende 'dingen'. Ik speelde met een Frank Brothers arcade en een Bad Cat amp set EOB. Ik gaf de voorkeur aan de boost en OD boven de vervormingstonen. Misschien zouden de vervormingstonen een grotere rol spelen met SC-gitaren, of een andere versterker, of een andere instelling, weet ik niet.
De boost was als een zoetstof. Alles klonk beter met de boost aan. De OD was leuk. Ik snap het hele 'transparante' ding. Zeer gevoelig voor de volumeknop.
Ik speelde met een expressionpedaal dat gain en volume regelde, en een delay, de tonen die ik kreeg waren inspirerend.
Ik zie dat je een aantal leden hebt geholpen met midi-implementatie. Ik ben op zoek naar hetzelfde. Ik ben ook in Toronto. Ben je beschikbaar om in te huren? Ik wil graag de eerste 6 patches instellen, het proces leren etc. Ik heb de kernom ridge, boss dd200 en flint v2. Midi-controller is mc6 pro. Ik ben zover gekomen dat alles aan boord is ingesteld. Ik kan communiceren met de midi-controller via de editor, maar heb alleen basisdingen ontdekt zoals het benoemen van presets, kleur etc. Ik heb verschillende YT-tutorials bekeken, maar het blijft gewoon niet hangen. Het duurde een week voordat ik eindelijk een video vond die me informeerde dat ik interne instellingen op de pedalen moet wijzigen, bijvoorbeeld kanalen. Bedankt, Kevin.Ja, ik heb de trekker overgehaald. Maar mijn bestelling staat nog steeds op "In afwachting van uitvoering" :\ Beetje vreemd want ik heb het besteld op 15 april 2025 om 8:03 uur. Ik zal proberen geduldig te zijn! haha Mijn rig is volledig midi-gestuurd, dus ik hoop een paar van mijn niet-midi drives van het bord te kunnen halen ten gunste van deze.
Natuurlijk, ik help graag. Mijn vergoeding is... als je het meer op komt bij Innisfil Beach, breng je ons een sixpack om te delenIk zie dat je sommige leden hebt geholpen met midi-implementatie. Ik zoek hetzelfde. Ik ben ook in Toronto. Ben je beschikbaar om in te huren? Ik wil graag de eerste 6 patches instellen, het proces leren, etc. Ik heb de kernom ridge, boss dd200 en flint v2. Midi-controller is mc6 pro. Ik ben zo ver gekomen dat alles aan boord is ingesteld. Ik kan via de editor communiceren met de midi-controller, maar heb alleen basisdingen ontdekt zoals het benoemen van presets, kleur etc. Ik heb verschillende YT-tutorials bekeken, maar het beklijft gewoon niet. Het duurde een week en uiteindelijk vond ik een video die me informeerde dat ik interne instellingen op de pedalen moest wijzigen, d.w.z. kanalen. Bedankt, Kevin.
Bestelling #497** Verzonden[/TD> |
Uw bestelling van Chase Bliss is onderweg.[/TD> |
Oh, hoeveel kost het?One just listed Halifax Kijiji
Er was een man in Ottawa die er een had vermeld en een directe ruil voor een KOT wilde. Hij zei dat hij "hier spijt van zou krijgen, maar" lolIemand heeft net Halifax Kijiji vermeld
We hebben een praatje gehad, zijn plan was niet echt logisch.Er was een man in Ottawa die er een had staan en een directe ruil wilde voor een KOT. Hij zei dat hij "hier spijt van zou krijgen, maar" lol